Sessió 2. Canyelles i el Pic de l’Àliga

Sala Multicultural de Canyelles

Carrer Major, 34
Canyelles

En arribar a Canyelles, venint de Vilanova, la segona rotonda girar a l’esquerra. El primer carrer a la dreta, així que girem, l’edifici que queda a l’esquerra és la Sala Multicultural.

MAPA DE SITUACIÓ

Programa de la sessió:

9 h:
Rebuda i salutació per part de representants de l’Ajuntament de Canyelles.

9’30h:
Inici de l’itinerari

Cliqueu l’enllaç per veure’n el detall de l’itinerari previst inicialment:

ITINERARI PREVIST

Track  de Luís Mayordomo de “Amics del senderisme i la natura de les Roquetes del Garraf

Aquí hi trobareu el track de l’itinerari que vam fer en realitat, veureu que hi ha una lleugera variació, més que res evitem la urbanització.

ITINERARI REAL

A TENIR EN COMPTE

Com veureu, l’itinerari, tot i no ser gaire llarg (9,7 Km), sí que és una mica exigent. Tenim un desnivell acumulat de 388 m. Primer tenim una part de camí que puja suaument, i a partir del Km 2’5 ja s’enfila una mica més. Com a màxim, tenim 2,5 Km de pujada més pronunciada, ho podrem fer, no?

Us informem també que es pot pujar al Pic en cotxe, així doncs, si algú ho prefereix, pot optar per aquesta opció.

El que sí que us demanem és la màxima puntualitat, ja que a les 9 en punt volem començar la sessió a la Sala Multicultural i tot seguit l’itinerari. Tot i que es pot fer en tres hores, hem calculat més de quatre hores per fer-lo. O sigui, la intenció és que a les 14h ja haguem arribat, però per això caldrà ser puntuals i no entretenir-nos massa en les parades.

En quant al calçat, una part del camí és per asfalt, però també hi ha una bona part per camins i corriols, així que millor que vingueu amb un bon calçat.